Biten av en Tse-tsefluga ?

Efter jobbet i fredags så hamnade jag, Fia & Fabbe i min soffa. Fabbe blandade ohyggligt stygga romdrinkar till oss män, Fia som är så kvinnlig av sig drack öl & rapade. Ämnena som avhandlades där är inte nämnbara här, men det var trevligt

Fia & Fabbe åkte sen hem & jag drog till Storstad & drack lite pils med polare, frånsett att det var minus 22 ute så blev det ganska lyckat

men

Sen kom jag hem, somnade kring 04:00, vaknade 10:00 av ett telefonsamtal, låg i sängen till 13:30, gick upp, handlade & åt lite, somnade i skrivbordsstolen vid 16:00, släpade mig till sängen, låg där till 20:00, upp & fixa lite mat, halvsov i soffan, till sängen & försökte se den andra Starwarsfilmen som 6:an visade (men somnade såklart)

summa:  de senaste 30h  har jag varit i säng/soffa/stol mer eller mindre sovandes ca 25h

                                        Eventuellt ett tecken på att det är lite för hårt nu ?

Nåväl, idag ska jag vara nyttig & duktig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0