Julen närmar sig

                      Men var fasen är min julstämning?


Sanning att säga så var det väl många år sen den försvann, så det är väl inte så himla konstigt att det inte pirrar förväntansfullt efter gran & klappar. Min jul i Skottland är en märklig mix av totalt slappande & en sådan bisarr julhysteri att man knappt tror det är sant. Min kusin har en liten tavla med en tomte på som räknar ner till julen.... den börjar på 365 sleeps before christmas...... hon är 26 år gammal..... what else is there to say ?

Som tur är så har det fattat att jag inte är fullt lika begeistrad, så de gnäller inte för mkt när jag drar mig undan till en soffa med en virre & en bok


             näfan,  nu = jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0