kvällsblogg

Eftersom den troligtvis unika person som bokmärkt min blogg gnäller över min bloggfrekvens så skriver jag hämed ett inlägg


Dagen var faktiskt rätt bra trots att det var massor med skit på vägen, men jag kryssade mellan blafforna som en båt på väg utomskärs.  Jag har bestämt mig för att dumpa englandsresan till helgen, lite synd, men inte mkt att göra. Avgång 06:20 på fredag morgon kommer att ställa till så mkt problem att jag inte pallar. Istället blir det hårdare krök på julfesten, bowling i sthlm, flytta lite skit samt lite sjukt festande på lördag kväll. 

Fia är tyvärr fattig & lite opepp på att hårdkröka på julfesten, men jag & Fio hoppas kunna leda in henne i fördärvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0