Lördag morgon

Att få vakna, kolla på klockan & känna att det är lugnt att ligga kvar är en ynnest, tåget till tuna går 10:55 vilket betyder att jag måste ta t-banan 10:23 vilket i sin tur betyder att jag kan ligga i sängen till 09:30 och ändå ha gott om tid. Den där ekvationen uteslöt dock frullle, men pressbyrån har levererat mat till mig förr

Domino som vi möter idag kommer vara fyllda av revanschlusta, vi spöade dem lätt nere i v-vik och de som vi är ett av lagen att ta den där 4e slutspelsplatsen som erbjuds. Pergamon & Sumpan ser jag som klara och Falkarna har nog redan lagt beslag på den 3 platsen, kvar finns alltså bara en & i nuläget så är vi väl 5 lag som slåss

för att hålla koll på serien:
http://www.swebowl.se/table.aspx?TournamentId=48963

för att hålla koll på mig:
http://www.bowlstat.se/stat/spelargraf.php?licnr=M010768IAN01

för att hålla koll på matchen idag: (spelas 13:40 till 15:50 på bana 9-16)
http://scoring.se/main.asp?alley=442&adjust=-462576


Mitt liv är kaos just nu och jag fortsätter som vanligt att strutsa, jag fattar inte varför då jag efter snart 40år faktiskt VET att det bara gör skiten sämre.

Slutsats - jag är senil som glömmer bort det ibland

Nu har jag spritt min blogg till ytterligare en person, så nu kanske det blir 4 unika besökare per dag, Om sisådär 20 år så kommer den nog vara välbesökt.


och NU, har jag lagt upp den på Facebook, så nu är det säkert sju personer som kollat på den när jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0