Så det kan gå

Vi vann igår, efter en riktigt bra sista serie där vi vände 6-8 till 10-9, jag spelade iofs siffermässigt bra (870) men jag & Hågge fick igen en mager poängskörd,  dock så är det väl inget att gråta över nu när vi vann. Jag har nu bokat av mina platser till Super6 i Malmö, om jag drar iväg på nått äventyr så blir det Storm English open, hyggliga prispengar & ett motstånd som inte känns helt omöjligt

Gårdagskvällen slutade med sömn i fotöljen för att sen förflyttas till sängen före 23:00, skönt med sömn men väldigt bitter att jag vaknade 0600 i morse,  efter lite surfande så somnade jag dock om & slog upp korpgluggarna igen vid halv 12

Idag ska jag fixa & dona lite hemma, äta lite mat med V samt byta lite post med henne, ikväll borde jag se till att somna tidigt, förra veckan var hell på jobbet & det kommer nog knappast bli bättre den veckan som kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0