Sjukdag = sjukt tråkig dag

Jag avskyr verkligen att ligga hemma en dag som man borde jobbat, nu låter jag som en jävla jobbnarkoman, men fan det är ju det vi är till för.. eller nått liknande i alla fall. Vaknade 2 inatt & mådde skit, sen vaknade jag klockan 5 av att mitt öra hade vikt sig (fråga inte) sen vaknade jag halv7 & insåg att jag aldrig skulle kunna jobba.

Så idag har jag degat i sängen, soffan & i fotöljen, jag har sett usel Day Time Tv, lyssnat/sett på på VH1 mm mm

Nu degar jag i soffan igen, kaffe, lussekatter & pepparkakor is the shit. Måndagkvällar = bra skit på burken, bara det där eländiga "mitt i nyllet" som sabbar tvkvällen på 6an (alltså måste jag flippra lite på fjärrisen = jobbigt)
image1

Julen närmar sig med stormsteg, jag drar som vanligt till Skottland & hänger med min familj i Brechin. Klicka på länken om ni vill veta mer om min lilla stad http://www.undiscoveredscotland.co.uk/brechin/brechin/index.html

Julklappandet brukar vara enkelt avklarat, nått i Glas till faster & farbror, skiva till kusin 1, nått pyssligt heminredigt till kusin 2, nått annat till kusin 3 Men de har ju partners alla tre nu, eventuellt borde jag leverera nått även till dem... nåväl, det är inte så komplicerat. Sen ska jag köpa nått vääääldigt fint till min Xfru (som jag ibland kallar "min galna Xfru" men numera läser hon min blogg, så det vågar jag inte skriva) Min grupp på jobbet har redan fått & jag behöver väl inte ge min chef nån. så hmm that wraps it up :D

Frågan är nu.... V A D  S K A   N I   G E   M I G

Kommentarer
Postat av: fia

Bah vi har ju bara fått tönt grejer, btw fick jag ett likadant ljus som du fick

2007-12-10 @ 21:25:11
URL: http://ylang.blogg.se
Postat av: fio

och du är dessutom skyldig julkorgen typ 2 paket till!

2007-12-10 @ 21:34:06
Postat av: galen Xfru

Ja man måste ju läsa, hur ska man annars få veta att ens katt är sjuk?? (Min, inte din katt!!). Ja köp ngt fiiiiint, jag har slarvat bort PSP:n som jag fick förra året. Jag ska på Wii-kväll på söndag .. så jag meddelar dig på måndag om det är med på listan.

2007-12-11 @ 12:32:07
Postat av: Frikk

Hahaha.. Ja vet du lille gosse vad som väntas dej i julklapp. Tyvärr får det ej skrivas till allmän beskådan!! Mohahhaha

2007-12-13 @ 21:20:54
URL: http://frikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0