Etuna t&r

jahapp, det var ju verkligen värt att åka till tuna idag, *not*  tränade skit, var för slö för att släpa med mina A-bollar, självklart visade det sig att det var just DE jag borde haft *Suck*   det kändes rätt okey i början iofs, men sen tappade jag suget & töntade mig mest.  Dessutom lite tjaffs i laget, jag borde klivit fram ikväll & styrt upp, men jag ligger lite lågt ett tag till


Nu sitter jag med en pils, en laptop i knät & Spin City på burken,  vettefan om det är vad jag borde göra, men vafan, jag gör ju inte så mkt rätt i alla fall

I morrn kommer bli en intressant dag, dax att stämma i bäcken, anställa lite samt sätta press på nån som sitter iväg för mig på jobbet

*schlurp* lite mer pils sen sova

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0