Gäääsp

Nu har jag blivit nyttig igen, yogurt & frukt till frulle istället för mina 1,3 kilos mackor som ätit förr... Vore trevligt med en viktnedgång på sisådär 8 kilo på nån vecka, dock är jag införstådd i att det inte är fullt så lätt

Nästa år ska vi till Kina med bolget, då ska jag vara en 15 kilo lättare bolgbloggare, jag är så satans less på skjortor som stramar

Idag är det möte med Fonus i tuna, jag har dock meddelat dem skriftligen att jag avstår från vidare inblandning, kommer knappast göra mig mer populär i det "andra" lägret, men jag skiter faktiskt i vilket. Jag kommer säkerligen få stå till svars för min del i soppan, men då får det vara så.

Nu ska det jobbas

Kommentarer
Postat av: Lisa

du går ej ner i vikt av att käka yoghurt och frukt till frukost, din jävla anorektiker! låna min braiga bok istället "ät dig smal" :p mycket roligare metod.

2008-11-17 @ 06:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0