Gokväll alla trogna läsare

Ikväll har jag stekt goda korvar & ägg (å ja, jag åt upp det)  sen har jag slöglott på burken & surrat på msn, jag förstår att det här är oerhört spännande att läsa, så jag fortsätter att redogöra...  jag drack en mkt god mörk Tjeckisk folkpilsner till maten & sen sköljde jag ner det hela med en Grouse on ice


Nu pratar jag med min faster som sjävklart är väääldigt orolig för allt, jag försöker lugna henne, men det är stört omöjligt

Kvällens bästa var dock vissa sökresultat på google, om man googlar på en av mina kollegors namn så får man antingen upp en sida om en Hund eller om man tar hennes smeknamn så kommer det upp "den felande länken"

lät inte så kul nu, men just då var det hysteriskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0