Helgen som gick

Det som sker när man träffar rock bottom är att man blir påmind som att det faktiskt bara kan gå uppåt, oavsett hur jävla miserabel man känner sig så tänds en strimma av hopp


1/ jag kunde SOVA, jag låg och sov till 11 varje dag
2/ jag kom på vad jag borde & ska göra

I lördags hade jag lite otur & tvingades iväg på en bowlingmatch som jag egentligen inte hade nån lust med samt fick se Sverige få så mkt spö av Spanien att vi såg ut som ett korpgäng

I söndags så åt jag middag med Farbror från Usa & hans fru, lite för dyrt för det som serverades, men på klassiskt amerikanskt manér så var allt "wonderfull, fabulous & nått tredje som jag inte ens vet vad det var" dock trevligt att sitta några timmar & sladdra om inget alls egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0