Litauen Dag 1

jahapp.... då blev man påmind om att man kanske inte är världsmästare i bowling, FYFAN va knepigt det är. Torrt som satan & samtidigt så är yttersta 10 stavarna GROVT out of bounds. Sätt bollen där & du får vänster övrig *suck*

Jag som spelar hårt ut av helvete å har jävligt låg axistilt är fan helt felkn*****d här. Wrooooooooom så tar jag mig genom den torra skiten i början, men sen när aset ska skruva nere i boxen så hmmm ja, inte fan skruvar den :P tror jag satt hinken i lite olika varianter 10 ggr idag. 1170nått knåpade jag ihop, just nu känns det INTE som om jag kommer vinna här, men men  det är en ny dag i morrn

1300 räcker GARANTERAT till top 8, för att nå top 40 (final) så krävs det nog inte mer än 1200

kalott å löst, thats the shieeeet, med lite tur så sover jag gott & på nått sätt så drömmer jag in i skallen hur jag ska göra i morrn


För övrigt så ligger hotellet i nått som ser ut som höghusområdet som gud glömde

nu ska jag svepa sista slutten Whisky å snarka satan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0