Skottland ligger inte varken i Torsby eller i Fagersta

Hemma igen (sanning med modifikation, ty jag sitter i Torsby & bloggar nu) Skottland var INTENSIVT som fan, spenderade totalt lite mer än 60h i landet, massa mat, massa sprit, massa blöjjor, OHYGGLIGT mkt presenter, massa dålig sömn (sängen som gud glömde) 2 flygresor med Ryan Air (en bra, en mindre) BRA inköp (både ett gäng pikéer samt 4 pavor Whisky)

Timmy plockade mig på Skavsta, efter en burgare på Fika i Nypan så drog vi mot 08, på vägen så roddar jag lite så att istället för att åka med Timmy till Borlänge så åker jag direkt till Torsby med Ärik & Pappa Eklund. Hem, packar upp, packar nytt, äter lite prinskorvar, stirrar på skärmen, somnar till slut (för sent)

Ärik plockar upp mig 0745, till Högdalen, packa om till Pappa Eklunds bil, wrooom iväg mot urskogarna, Ärik är skitnödig i 15 mil, vi stannar i Karlskoga & låter honom göra stygga ting  (hade jag kört så hade han inte fått gå på muggen alls) Åker vidare, äter, ljuger, är extremt elak mot boendes i hålor, kommer till Torsby, kör fel (BRA Ian, det var ju trots allt 2 veckor sen sist)


Oavsett om man gillar barn eller inte, så är det här ett litet barn som man inte kan annat än älska



Håller koll på Timmy i Borlänge (5 man som efter två serier hade 500 & Timmy sladdandes på 360, nu har han väl hämtat sig lite, men det ser inte bra ut där tyvärr

Här i Torsby tål jag 11 spelare på två starter, borde gå, men för säkerhets skull så kastar jag 19:00. Söndag kväll så drar vi mot Fagersta där vi har starter på måndag 13:00, efter det så blir det Hallsta & en till start i Double Trouble

ja, vi är skeva, vi vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0