Tour de central europe dag 11

Som sagt, vaknade efter ytterligare en usel natt. Frikk messade mitt i natten & sen vettefan vad det var som knasade, somnade kring tre i alla fall, vaknade sen kring sex, somnade om & gick upp vid åtta. Efter uppvaknadet så fick jag den genialiska idéen att spela squaden 09:00, så jag kastade i mig frulle & drog ner. Som tur var ? så var det fullt & jag återvände till hotellet. Jag å GEF fastnade framför en film & bara chillade. Strax före 11 så drog jag ner till hallen & spelade, 1290 med massa strul, så det kändes rätt ok. GEF kommer ner & ser slutet efter att ha kollat runt i metropolen Mullimecko (som hon så ärevördigt kallar Olomouc) Vi drar i väg mellan passen för att äta, jag hinner sitta ner på doncen i 1 minut när jag kommer på att jag inte betalt min nästa squad, så jag springer iväg med en burgare i handen. GEF äter klart i lugnan ro & drar sen ut på mer turistande.

Jag börjar precis som jag slutade första squaden, djupt in med min Track Rising, enkelt att träffa fickan dock så inser jag att jag kommer få rätt mkt 7:an kvar. Uppvärmningen känns ok & jag börjar med en dubbel. Sen rasar såklart banjäveln & vi blir stående i 20 minuer. Först så vill de att vi ska börja spela på andra banor, men jag muttrar & gnäller lite & vi väntar tills allt är klart. 20 minuter senare så är vi på det igen. Jag spelar safe hela vägen, bara en tomruta, 1386/6 med bara 244 som bästa serie. Kvalar in som 8:a & slipper spelar mer för dagen.

Efter spelet så chillar vi lite & går sen ut & äter, den här kvällen på grannkrogen till där vi åt igår. Det här stället är mkt "enklare" men maten är helt okey & servisen är bra. Efter vi gluffsat klart så guidar GEF runt mig & eftersom hon gått runt i några timmar så känner hon staden som sin egen bakficka

Jag glider sen ner i hallen & ser sista gruppen av kvartfinalerna medans GEF lägger sig på rummet & läser/glor på burken.  Tyvärr får jag Marius från Polen i min grupp (otroligt trevlig kille som spöade mig i finalen i Wroclaw i våras)

Jag får sovmorgon då min grupp inte spelar förrän 11:30 (whhoho) så även om jag sover kasst så kanske jag kan vila mig pigg

gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0