Tour de central europe dag 12

För en gångs skull så sov jag bra, vi vaknade i lagom tid, fixade till oss & åt frulle i lugnan ro. Sen tog det lite för mkt tid, så det blev inte tid till att göra nått annat före jag skulle lira

Såklart så var hela programmet sent & jag fick dega på hallen en onödig timma. Till slut så kommer vi igång, jag spelar såklart som kyss mig nånstans långt uppe i dajmkrysset. Ohyggligt dålig carry orsakat av att jag inte spelar på top,  lägg dessutom till att bara 11 är torr nått så in i helvete (Sahara framstår som Marianergraven)  jag slår Marius i 3e matchen & får lite läge, men i 4e så får jag däng mot killen som leder & sen är jag borta. Han som just slog mig får sen ett sånt JÄVLA juniorgummi, han slår 7-0 & 7-1 sista två rutorna medans Marius sätter fyra kryss & går förbi med 3 poäng

Jag larvar mig i sista för att slippa spela C-final, Thomas Gross möter Radek Pospishill (en av arrangörerna) i mastersfinalen. Radek får gummi & Gross vinner enkel

Efter skiten är klart & jag får min enorma prischeck + pava vin så drar jag till hotellet & förbereder morgondagens avfärd. GEF gör det samma & strax för nio så går vi ner till samma krog som vi var på första kvällen. De övriga svenskarna hängde på & vi satt kvar så länge att personalen nog ville skicka ut oss :P Efter den ohyggliga notan hade splittats borderligt/systerligt så gick vi tbx & donade klart det sista. 

I morrn är det tåg till Bratislava & sen hem till Swdonija igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0