Tour de central europe dag 6

GEF drar till Wien, jag får stryk i forsta matchen. Kunde avgora första serien men får torsk med 247-246 sen inte en suck i andra. Det har blev ju inte alls sa kul som jag hoppades, men å andra sidan sa fortsatte jag att spela dåligt, sa det är inte så konstigt. Eftersom jag missade i första omgången så får jag spela Bfinal, vinner två matcher 2-0 på ca 440 bägge gångerna för att sen torska 2-0 mot en Sloven. Som plåster på såren så vinner jag en 3klots rullväska, eftersom jag inte kan få hem den så skulle Karel som ordnar tävlingen sälja den åt mig.

GEF hade en soft dag i Wien, dock så var tyvärr ? alla affärer stängda, så det blev bara sightseeing, men hon verkade i alla fall mkt nöjd när hon kom tbx. Efter hennes återkomst & när jag var klar med bowlandet så drog vi ner till gamla stan i Bratislava. Vi åt på samma ställe som i lördags & det var precis lika bra som då. Eftersom vi är helt döda så drar vi bara hem till hotellet. Efter lite dividerande om när vi ska dra till Prag så bestämmer vi att vi helt enkelt får se, beroende på när vi vaknar. Jag får för första gången på hela veckan en rätt okey natts sömn, så jag vaknar vid halv 9 & petar lite på GEF

Tåget går 12:12 & kommer ta oss till Prag till 17:00 i eftermiddag,


bilder kommer ikväll jag LOVAR & SVÄR  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0