är kranen strypt ?

Alltså, levererar inte posten eller övrig speditionsindustri upp hit ?  Mat, kläder och annat verkar lappfolket få tillsänt, men olja..... det verkar vara en bristvara. Eller är det så att de vet nått som vi inte vet än, ska det bli oljeransonering igen?

Hur som haver, jag spelade med min LaNinja från 1999, så hårt det gick med så lite lite rotationer som möjligt, 3 redigt usla serier igår gjorde att min score inte är nått att tala om, men skam den som ger sig. Vi ska spela 13:00 idag igen & med lite bättre spel så reder jag ut det här

Just nu ligger jag och lyssnar till stoffe snarkande (FYFAN för att leva med det här dagligen) stoffe vill såklart att jag ska bli hans för evigt, men jag kommer avspisa hans närmanden/frieri å det bestämdaste


När jag ledsnat totalt på hans oljud så jag gav jag honom årets roligaste uppvaknade  hmm skumt oljud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0