SOFIA INTERNATIONAL OPEN 2008 part 1

suck, vilken kukdag

1/ Gå upp 03:30
2/ Upptäcka att Lufthansa är €#%#€%#€ idioter (min vän Anna Tenfält http://annat.bloggagratis.se påminde mig om att INTE använda namnet på det kvinnliga könsorganet som ett skällsord....  jag ber ödmjukt om ursäkt för detta =/
3/ Tvingades lämna spärrbollen i en papperskorg på Arlanda (vore kul å se sopgubbens min när han sliter ur den påsen)
4/ Eftersom jag är blind kunde jag inte se skillnad på 150 & 100 ml, så säkerhetskontrollen i Frankfurt snodde lite produkter för mig
5/ Jag bowlade som efterbliven åsna
6/ Och värst av ALLT... det verkar som att per automatik i samband med att man blir Bulgarisk medborgare så röker man 2 paket cigg under sex seriers tävlingsbowling samt luktar som om man vore en fåraherde


Bra saker är dock att hotellet är GRYMT och att jag efter morgondagen kommer vara i final

nu = Famous Grouse & slappa

Kommentarer
Postat av: Frikk

Fan va litet börjar kännas rättvist. Ja visste att det skulle gämna ut sig i längden ;)



Kör hårt nu så du kan köpa ny spärrboll när du kommer hem ;)

2008-11-28 @ 23:31:25
URL: http://frikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0