Äventyr i Slovenien del 5

Trött som satan släpade jag mig upp på söndagsmorgonen, Dempa den latmasken stod över två omgångar och fick sovmorgon till 15:30. Tomaz hämtade som vanligt så den här resan har varit 100% taxifri = mer pengar till annat.

I finalen så började jag som vanligt med 160 på fresh och var sisådär 100 efter 24e plats, 1170 sista 5 grejjade biffen och jag hade helt plötsligt häng på top 12, I nästa pass så öppnade jag med 190 & 215 och jag var sisdår 50 efter, men med 253 i sista så gick jag vidare med 2 poängs marginal, tyvärr på bekostnad av Kim Bolleby. Nästa steg bestod av ett mini round-robin, jag Dempa, Hagelberg och en Ungrare lirade alla mot alla, jag klantade tyvärr mig grovt och åkte ut och slutade på 11e plats. Dempa fortsatte att spela som en demon och vann lätt sin grupp. Tyvärr så åkte han ut i nästa omgång mot Haffi (som slutade tvåa)

Vi var inte så nedslagna, så efter bowlandet så hade vi lite lekstuga på hallen och i en bar som låg i källaren, bra fart på alkointaget men kvällen slutade rätt tidigt (jag somnade tydligen sittande på min dator i natt :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0