Äventyr i Slovenien del 1

Dempas palace - Långtidsparkeringen på arlanda - Buss till terminalen - Inget strul vid incheckning - Inget strul vid bagagedrop (Fuck you arlanda som inte fick sno ytterligare en spärrboll) - Inget strul vid förbipasserande av säkerhetskontroll (ej räknat att jag skar mig på min rakhyvel) - Dempa tog oss till en gate som låg 3,2 km fel (kärringen i kontrollen tyckte vi såg unga ut & att vi skulle palla gå) - Flyget är i tid - Flygplanet har sjukt najs businessclass (inte för att vi hade nått med den att göra mer än walk of wishes genom den) - Flygplanet hade bra stolar även för oss fattiglappar - Flyget hade en redigt äcklig frukost - Dempa somnade som vanligt mitt i ett samtal - Landningen var klass, alltså smooooth som fan - Dempa berättar om den stoora flygplatsen i Wien med food courts & ja, kort sagt allt man kan önska - Dempa inser att det kanske var Frankfurt eller München, men rättar sig sen och kommer fram till att det var Amsterdam - Vi lunchar för 39€ ( - would you like a small sallad ? - Yes - 3,7€ KATCHING) - Fritt internet på flygplatsen - Ian har batteritid som en oskuld har uthållighet - Ian hittar uttag - Ian hittar uttag som inte funkar - Ian hittar uttag som funkar - Ian hittar inget WiFi *suck* KUKEN VARFÖR KAN INTE SAKER FLYTA *surar* - Ian hittar en plupp att surfa på & trycker blixsnabbt på send för att ni ska få läsa det här



Så här ser två cepetrötta bowlare ut klockan 11:25 efter att ha varit uppe sen 04:30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0