Bättre sent

Att jag inte bloggat har inte orsakats av att jag inte orkat, utan att internettillgången har varit mkt mkt begränsad. I Tilburg fanns det internet i hallen, men av nån outgrundlig anledning så var det segt som sirap för mig medans det funkade finfint för alla. Nåja, nog om detta

Resan har på det hela taget gått bra, på vägen ner till Holland var jag en timma sen, men det kvittade. På väg till Polen så missade jag ett byte med fyra minuter vilket ledde till att jag blev fyra timmar sen..  Även det kvittade egentligen, då jag inte hade nån tid att passa.

Bowlingen då... well, Tilburg lång/kort var såklart inte min grejj, 1220 blev det på två starter. Den korta var mkt lätt, den långa svängde förvisso rätt mkt, men jag fick Joke-sjuor så fort jag ställde mig kring 15 (vilket var det enda stället jag kände mig bekväm på)  så jag fick krypa längre in & istället träffa som fan & hans moster. Dominic Barret spelade som en demon genom hela tävlingen med fick se sig slagen av Dempa i finalen

I Wroclaw har jag som bekant rätt gott självförtroende, men den här gången så har det krånglat som fan, en modifierad Beaten Path borde inte ställa till så mkt problem, men det är torrt & topografin i hallen är rätt dålig. Efter några patetiska försök så har jag nu i alla fall fått ihop 1379 vilket borde göra att jag i alla fall har häng på top 8. Jag kommer ev bowla en gång till på lördag.


Vädret är inte mkt att säga om, maten likaså (I Holland åt vi förvisso på hotellet en kväll & det var smaskens)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0